Het is bijna zover - Reisverslag uit Koudekerke, Nederland van Yvonne en Anton Daalen - WaarBenJij.nu Het is bijna zover - Reisverslag uit Koudekerke, Nederland van Yvonne en Anton Daalen - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover

Door: Toon

Blijf op de hoogte en volg Yvonne en Anton

28 Oktober 2017 | Nederland, Koudekerke

Al heel lang geleden hebben Yvonne en ik besloten dat we "later" ooit eens naar Australië wilden. Vorig jaar hebben we beslist dat 2017 "later" zou zijn.

Wat volgde was plannen maken, offertes voor reizen opvragen, beslissen wat we wel, maar vooral: wat gaan we niet doen. Want een reis in Australië betekent vooral dingen schrappen. Uiteindelijk zijn we uitgekomen op de reis de we de komende weken gaan maken: het zuidoosten van Australië, met daarbij Sydney, Melbourne en als eindpunt Adelaide.

Morgen om 14:30 vertrekken we met vlucht EK0148 naar Dubai en na een korte tussenstop vliegen we door naar Sydney. Daar komen we op maandag 30 oktober om 22:30 lokale tijd (Nederlandse tijd 12:30) aan.

We hopen jullie de komende weken op de hoogte te kunnen houden van onze belevenissen.

• 28 Oktober 2017 - 17:12

Patricia :

Heel veel plezier!!
    Ik ben benieuwd naar jullie mooie reisverhalen!

• 28 Oktober 2017 - 17:55

Dimitri:

Tijd voor de wensvan de toekomst is nu! Geniet er samen van

• 28 Oktober 2017 - 18:08

Greta Gould:

Een hele fantastische reis toegewenst, dat het jullie alles mag brengen wat jullie er van hopen en verwachten! Geniet!!!

• 28 Oktober 2017 - 18:33

C&J:

Een wens gaat in vervulling. Heel veel plezier en een goede vlucht. We zijn benieuwd naar jullie verhalen en uiteraard verwachten we hele mooi foto's
    Groetjes
    C&J

• 28 Oktober 2017 - 19:43

Marjon:

Hele fantastische vakantie gewenst. Geniet van alles onderweg. Ben nu al benieuwd naar jullie verhalen en foto's
    Groetjes

• 31 Oktober 2017 - 04:50

Jean-Paul En Bea:

We gaan het volgen. Goede reis gewenst!

Groetjes van Jean-Paul en Bea uit New-Zealand.